Foodblog event maand juli 2014

go-nuts

In juni deed ik mee met het Foodblog event van Foodinista, met het thema “Londen”. Daarvoor maakte ik een heerlijke frisse Eton Mess. En hoe leuk, ik heb het foodblogevent van juni 2014 gewonnen! Dat betekent dat ik het foodblog event van juli mag organiseren. Het foodblog event organiseren betekent dus ook het thema bedenken.

Het thema voor het foodblog event van de maand juli is geworden:

“Go (pea)nuts!” 

Ik ben zelf gek op noten en mag ze graag toevoegen aan gerechten. Alles is toegestaan als inzending, als er maar noten of pinda’s in verwerkt zitten. Dat kan in hoofdgerechten, toetjes, ontbijtgerecht, etc. Leef je uit! Je kan de noten/pinda’s als basis gebruiken, maar natuurlijk ook al extra toevoeging gebruiken om je gerecht nóg lekkerder te maken!

tree-nuts

 

Wat moet je doen?

Doe je ook mee met het foodblog event? Leuk!

1. Maak een gerecht waar je noten en/of pinda’s in verwerkt;
2. Plaats het op je foodblog, vermeld erbij dat je meedoet aan het foodblog event van juli 2014 en link in je bericht naar https://dekookster.wordpress.com/2014/07/02/foodblog-event-maand-juli-2014/;
3. Plaats een reactie onder dit bericht en vermeld dat je meedoet aan het foodblog event, met een link naar je recept;
4. Plaats je recept uiterlijk 31 juli 2014;
5. Op 1 augustus maak ik de winnaar en de volgende host bekend.

 

Heb je geen blog maar wil je wel meedoen? Laat dat dan hieronder weten en ik mail je, en zorg ervoor dat je inzending wordt geplaatst.

Succes en ik ben benieuwd naar jullie recepten :-).

De inzendingen:

1. Cantuccinikoekjes van Marloes van Lemon & Rosemary

cantuccini

 

 

 

 

http://www.lemonandrosemary.blogspot.nl/2014/07/foodblog-event-juli-cantuccini.html

 

2 thoughts on “Foodblog event maand juli 2014

Geef een reactie

