Foodblog event juli 2014: de winnaar!

In juli mocht ik het foodblog event organiseren. Het thema van het event was “Go (pea)nuts”!

Waarschijnlijk vonden veel mensen het te warm om de keuken te duiken om te gaan bakken, want er was deze maand maar één inzending, van Marloes van Lemon & Rosemary. Zij maakte cantuccini koekjes met pistachenoten en amandelen. Klik hier om haar recept te lezen. Deze cantuccinikoekjes staan bij mij al hoog op mijn “to make” lijst, ik ben gek op deze Italiaanse dubbel gebakken koekjes. En de smaak van pistachenoten lijkt mij een heerlijke toevoeging aan het originele recept!

Marloes, bij deze ben jij dus ook de winnaar van het foodblog event van de maand juli en mag jij in augustus het nieuwe foodblog event hosten! Veel plezier!

One thought on “Foodblog event juli 2014: de winnaar!

Geef een reactie

